בנט: בבית שמש נתחיל את המהפך מול המגזר החרדי

    דוד קורצווייל 1 Comment on בנט: בבית שמש נתחיל את המהפך מול המגזר החרדי
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלימאות תושבים הגיעו אמש לעצרת תמיכה במועמד החילוני לראשות בית שמש, אלי כהן. שרים, חברי כנסת, אישי ציבור ותושבי העיר הגיעו להביע תמיכה באלי כהן וברשימות הציוניות.

    שר הכלכלה נפתלי בנט אמר בעצרת:"בתקופה האחרונה מתנהל דיון על השתלבות החרדים בשוק העבודה ואנו עושים זאת ברגישות, עם רצון לשמור על לומדי התורה אך שישתלבו גם בשוק העבודה. בית שמש היא המקום הטוב ביותר להתחיל את המהפך המיוחל".

    בנט בחר להתייחס לתגובתו של אבוטבול וחבריו על פסיקת בג"ץ ואמר:" מספיק עם ניחוח עדתי. אני לא מוכן שניגרר לשיח עדתי מכפיר".

    בנט הוסיף כי לאף אזרח אין זכות להישאר בבית בבחירות, ובבחירות צריך פרופיל 97, ש-97 אחוז מתושבי העיר יצאו להצביע ולהצביע נכון-אלי כהן"

    יו"ר בית שמש חוזרת, אלי כהן אמר בדבריו:" פסקי הדין קבעו ופסקו כי בבחירות הקודמות הייתה מערכת מאורגנת ושיטתית של רמייה, שמתחת לאפינו התנהלה תעשיית זיופים שכל מטרתה בחירה בראש עיר שרוב התושבים לא רוצים בו.

    שיטה שניסתה לרמות אתכם, אותנו, את תושבי בית שמש ואת כל תושבי מדינת ישראל.
    בכוחנו לחולל את נס פורים של כולנו. אבל מלבד סייעתא דשמיא אנחנו צריכים סיעתה של כווווולם. רק אם כולנו, כל תושבי בית שמש, נבוא להצביע – רק כך ננצח את הקיצוניות שהשתלטה על העיר. קיצוניות שמסכנת את החיים של כולנו בעיר הנפלאה הזו. אני מדגיש קיצוניות ולא חרדיות".

    עוד הוסיף כהן: "תושבי בית שמש ואני בראשם מחבקים את הציבור החרדי שב חר לגור בעיר כחלק מהמרקם האנושי שלנו כמו שאנחנו מחבקים את כל הציבור שנמצא איתנו כאן. ציבור שאוהב את התורה אבל גם אוהב את האדם. אנו קוראים לכל הציבור החרדי בעיר להיאבק יחד איתנו נגד הקיצוניות . קיצוניות שהרסה את העיר שלנו וגרמה לרבים פה לאבד תקווה לעתיד העיר".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כחדרי מבית שמש תפסיקו להביא את כל מה שקורה בצד החילוני של העיר. זה לא מעניין. במיוחד לא מעניין כל השטויות שהם מדברים. נמאס